Reklamace

Jak vrátím či reklamuji zboží?

Nelíbí? Nesedí? Nevadí!

Kam vrátit

  • poštou na adresu:

Lidiya Kozlenko
Tovarova 1211
198 00, Praha 9

  • osobně na:

P. Jilemnického 7/13,

Brandýs nad Labem, 250 01


Kousky, které zkoušíte na Výdejně a nesednou vám, nám tam rovnou zdarma necháte . Pokud zkoušíte doma, jednoduše nám přineste, co nesedí.


Jak vrátit

Kousky, které vracíte musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu, a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 dnů po tom, co nám balíček dorazí. Nevyměňujeme.


Jak reklamovat

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše napravíme, když:

  • nám nejdříve dáte vědět na +420 777 926 300 nebo reklamace@lidus-kids.cz nebo vyplňte online formulař
  • reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace pošlete doporučeně na adresu:

Lidiya Kozlenko
Tovarova 1211
198 00, Praha 9